Post by enkrisadjelwa on Mar 13, 2022 7:21:41 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Nihilumbra ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Nihilumbra IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder fejler alle ▞▞▞
▞▞▞ Nihilumbra 2022 version ▞▞▞
Anstændigt spil, men ikke værd at købe, bliver bly på kun for at skulle købe det er bs.
Jeg navngav min karakter og gik derefter for at spille det første niveau, men det styrtede ned, da jeg trykkede på det. Jeg prøvede et par gange mere og afinstallerede derefter spillet. Det så ud som et rigtig sjovt spil, og jeg ville elske at spille det. (P.s. Jeg bruger en Samsung Galaxy S3)
Det smukkeste spil jeg har spillet. Mangel på annoncer er virkelig med til at opbygge den vidunderlige atmosfære, og jeg køber bestemt den fulde version. Det vil være mit første køb i Play Store, og det er velfortjent! Tak for at oprette dette! Edit: Jeg købte den, og den er lige som forventet, fantastisk. En ting jeg mangler lige nu er - hvordan kan jeg genafspille åbningsfilmen (ting før det frosne bjerg?)
Det er meget fordybende....kunststilen, fortællingen og baggrundsdesignerne er fantastiske...... Men jeg kan ikke købe den fulde version af dette spil nu...men en dag vil jeg købe og spille det i den nærmeste fremtid
Interessant og styrer godt
Nihilumbra Aventure lyhq
Dette er selvmordstruet. Det siger konstant, hvordan verden er dårlig, og du er ingenting!!!! Lad være med at downloade, hvis du er teenager! Eller enhver, der føler sig trist! Forældre afinstallerer øjeblikkeligt!
Ikke dårligt
Scary Horror 2: Escape Games Piedzīvojumu spēles bhay
Fantastisk spil, udfordrende, sjovt og har lidt af en mørk side
Jeg har købt spillet, da jeg brugte Samsung galaxy s4, og nu har jeg ændret min enhed til note 5, men den siger, at jeg skal købe spillet igen!! Tjek venligst og råd
Nihilumbra Aventure lyhq
Demoen er for kort, og jeg nægter at betale på grund af mængden af annoncer.
Dette spil er bare smukt kunststilen spillet spiller fortælleren det er bare perfekt 👏👏👏
Jeg ville give den en 5, men det er en demo, og ikke alle ruller i dejen.
Nihilumbra Aventura cchm
Man får kun en del af det og skal så bruge penge
hvorfor er den fulde version ikke tilgængelig i 218MB spillet? meget meget meget dårligt
Jeg elskede absolut dette. Hvis jeg kunne, ville jeg købe hele spillet. Jeg ser ikke rigtig noget galt med dette spil, og jeg vil vædde på, at det fulde spil helt sikkert er fantastisk.
God kamp. Har kun spillet demoen, som er ret omfattende. Vil helt sikkert købe på Nintendo Switch.
...men kun én på grund af void-tilstand. Elsker historien, kunne lide den meget lille udfordring, der fulgte med den - svarende til Limbo/Metroid. Virkelig bare en fantastisk idé.Hvad der ikke er en så fantastisk idé, er Hard-tilstanden - især kaldet Void Mode i spillet. Jeg kan godt lide puslespil platformspil. Hvad dette spil præsenterer efter very *friendly* personspillet er ikke det. Det er, hvad jeg kalder en kedelig platformspil. Det er det mest kedelige af dem alle. Kedeligt, uinteressant, svært at knække, med dårlige kontroller at starte, slet ikke sjovt. Køb ikke dette spil.
Nihilumbra Aventure lyhq
elsker dette spil. Det er nemt at kontrollere, men selve spillet er komplekst nok. meget interessant
Jeg elsker dit spil. Glad jeg købte den.😁 Min mand havde problemer, men ikke mig. Det er en smuk historie, jeg er meget tilfreds med dit spil.😉
Nød fortællingen og musikken, der giver spillet karakter.
Det er et rigtig godt spil, men efter et stykke tid i skoven very *friendly* personter spillet og vil have dig til at betale (hvilket jeg ikke kan købe), måske kunne du have tilføjet mindst 1 gratis niveau mere. Men jeg elskede faktisk spillet!!
Dette spil er fantastisk! Jeg var ked af det, da jeg ikke kunne købe den fulde version, men den var stadig rigtig god! Jeg elskede virkelig den hvide stemme (som jeg kalder ham), han er lidt ond, men nåja. Samlet 10/10 vil anbefale
Stadier er mørklagt mange steder. Kan ikke se hvor jeg skal hen. WTH
Jeg kan ikke lide spillet, gør det hele gratis, fordi jeg kommer til at kede mig med dit spil og unistail (sry, hvis jeg staver unistail forkert)
Meget godt gået. En fin historie, gengivet på en virkelig kunstnerisk måde
En smukt udformet rejse gennem en bizar, men vidunderlig verden
dette spil er super sjovt og bare et dejligt spil, jeg ville bare ønske, at den fulde version var tilgængelig gratis
Det er slemt, at hele spillet koster penge 😑😒😒😡 men det er også godt
Jeg kan godt lide spillet, men det er meget langsomt og reagerer ikke, hvilket er meget svært at spille på min note 4.
Når jeg starter et niveau, er min karakter altid inde i gulvet eller usynlig. Jeg kan ikke se forhindringerne, og fortælleteksten er rodet eller vender den forkerte vej. Er der nogen måde at løse dette på? Tak skal du have!
Fantastisk app! Jeg blev mest tiltrukket af det, da billederne og appbeskrivelsen mindede mig om ori og den blinde skov og lysets barn, som begge er gode spil at spille, hvis du kunne lide denne app. Appens historie og animation er fantastisk, og jeg elskede baggrunden kunst meget Hvis prisen virker for høj til dig, prøv i det mindste demoen!
Jeg købte dette spil før og afinstallerede det °^° kan jeg få hele spillet tilbage
Det er meget dumt