Post by enkrisadjelwa on Mar 13, 2022 7:33:31 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bacon May Die ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bacon May Die IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod lisää helmiä ▞▞▞
▞▞▞ Bacon May Die 2022 version ▞▞▞
Rakastan peliä
peli on erittäin hauska ja joskus koukuttava ainoa puute on se, että pääset lumimaailmaan tai jne. aloitat uudelleen, kun kuolet. minun mielipiteeni on päästä lumimaailmaan kutemaan takaisin lumimaailmaan
Se on okei
Hyvää Ja Hauskaa
Pelaa tätä miljoonista pekoneista tehtyä peliä!!
Tämä on erittäin hyvä peli, pidän siitä erittäin paljon
Melko suloinen peli, ehkä parhaat ohjaimet taistelijalle, mitä olen nähnyt. 4 tähteä oudon sovelluskaupan pelikuvauksen takia.
Rakastan tätä peliä omg 💛💛💛💛💛
On loputon peli. Sillä oletetaan olevan määränpää, johon päästään kuin koti ja mennä seuraavalle tasolle.
Kun pelaan tätä peliä, tunnen oloni erittäin innostuneeksi.
Bacon May Die Veiksmas llah
Sinun tulisi pitää päähenkilön alkuperäinen rautakuono, hän on paljon parempi ja istuvampi. Tai ainakin lisää rautakuono-asu. Pelin pitäisi myös olla nopeatempoisempi kuin rautakuono
Pidän pelistä, jossa ei ole vikoja, ei lisäyksiä vain respawnissa ja rakastan haasteita, joita he antavat avata aseita ja muita aseita, mikä saa minut haluamaan pelata enemmän ja voit pukeutua, joten annat 4 tähteä
Mahtava
Nightmares from the Deep™: Davy Jones Eventyr ucj
Vähän ärsyttävä koska ei puput on jossain vähän luurankoja
isoäitini on tapaamisella ja hän kestää hyvin kauan ja haluan ladata tämän pelin isoäitini puhelimeen
HYVÄ PELI KAIKKI ON HYVÄÄ
Yksi parhaista peleistä, joita olen koskaan pelannut.
Bacon May Die Akční bhc
Bacon May Die - Brawl Game ایکشن nqyf
TÄMÄN PELIN KOMBOT OVAT HULLIA!!!!
Hyvä peli mukaan
ihan paras kiitos tän pelin tekijä
Sitä on vaikea hallita, mutta se on paras vitun peli
Siisti peli
Vau, siisti peli, joka tekee toisesta ihmisestä ja kalvattavan maailman erilaisilla säätimillä
Ei pelasta edistymistä
tämä peli on mahtava! aseet ovat uskomattomia ja asut ja sen erittäin taktinen peli, joten jos pidät siitä, sinun pitäisi hankkia tämä peli, suosittelen sitä ja minulla ei ole ollut ongelmia toistaiseksi
Mahtava mekaniikka ja pelattavuus
Mahtavaa ja siistiä jatka samaan malliin
Rakastan peliä, ainoa asia, jota voin pyytää neljältä, on lisää aseita ja aseita
Super hauska ja helppo poimia! Kokeilin tätä peliä Google Play Pelit -sovelluksessa ja päätin, että minun on hankittava se! Superhauska ja koukuttava pelattavuus piti minut mukana! Poimi tämä ehdottomasti!
Peli hay vl
Antaisin 5 tähteä, jos olisi enemmän puettavaa tavaraa, jotka yhdessä tekisivät myös enemmän aseita
PLS LISÄÄ ONLINE-TILA
Hyvä
Rakastan tätä❤❤👍✌
Lisää aseita
Bacon Mya Die - Bra...
Tämä peli on niin paljon, että pelasin sitä noin 24 tuntia, sitten en lukitse sitä lähes kaikkia skannauksia, lähes kaikkia aseita, hiuksia, housuja ja paitoja ja useimpia hakkuja, annan tälle viiden tähden arvosanan, koska rakastan tätä peliä ja minä katso YouTubea ja muuta sellaista, ja rakastan rakastan ääretöntä
Tämä peli on niin legenda ja minä keskitymme pelaamaan tätä peliä niin hyvin
Hieno pelipoika
Bacon May Die-趣味格鬥和射擊遊戲 動作 nvt
TECHNOBLADE!!!!!!Tooo cool
Super mahtava ja hämmästyttävä peli, mutta veri on ketsuppia, eikö?
En ole vielä pelannut sitä mobiililaitteella, mutta Pokilta se ON TOSI HAUSKAA!
se on hyvä, mutta pommikoneet iskevät silti pelaajaan, kun se ei sielua!!!!Se on erittäin hauskaa ja toiminta on yksinkertaista mutta siistiä